I want you so bad it's my only wish

vaknade hos jenniepennie snopphål,
oså gjorde vi oss iårning
drog till simhallen där elias, adam & hugo var :)
en badvakt var truly peddo & gav oss totalt värdelösa plastpåsar. sadface
sen hem till elias en stund, osen till hugo
&jag var så läskigt grym på bilspel (h)  typ

jag & jennie drog till mig, käka nudlar och hade ryck as always :)
sen hem till jesper och typ bara chilla
runt tio skulle jennie hem, så vi följde henne en bit, sen coop & köpte nappar(vet att ni bryr er om vad vi köpte he he)
sen drog jag runt halv tolv :)




Meet me halfway, right at the boarderline
That's where i'm gonna wait, for you
I'll be lookin out, night n'day
Took my heart to the limit, and this is where i'll stay
I can't go any further then this
I want you so bad it's my only wish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0