helloooo beutiful (h)

igår vare först skola, fick sluta vid kl ett !
hem till rasmus med han, jennie & albert
senare till skogshaga o mötte dennis en stund,
och sen drog jag & jennie hem till jesper
ner till Thai Hoa (stv?) med familjen, eftersom syster fyllde 18!
mysigt&roligt hade vi det iaf
jennie sov här :)

när vi vakna gjorde vi oss iårning (seeegt, heh)
anita & maj-lis var här, så vi åt tårta oså
agnes kom hit :)
vi hade typ damp hah
nu har dom dragit, och jag ska snart möta jesper
så sover jag hos han inatt



                             



                                                       love u brownies§






                                                                                                                     xoxo


Kommentarer
Postat av: agnes

älskar er, HAHAHAH ja ser ut som ett mongo på bilden på dig o me haha :p <333

2010-02-13 @ 18:39:14
URL: http://agnesbawe.blogg.se/
Postat av: juliahamn'

ni är fina!

2010-02-14 @ 03:24:33
URL: http://juliahamn.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså vart är alla bilder på mig? :'(

2010-02-16 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0