happyfacehappespacehappedacehappelacehappemace, eh he eh he (h)

vet inte när jag bloggade senast, har haft ganska jävliga dagar.
tisdag blev skit, vara i skolan till lunch sen drog jag
onsdag fick jag vara hemma & sova typ, osen akvmakormbåpermobhafkbm cepekukäckel hej :)
aja, ska inte klaga! (även om jag är så jävla bra på det)

först skola idag, kom några timmar försent men det var lugnt typ ;>
en lektion, eller rättare sagt prata med Lena i tio minuter,
sen lunch &sen drog vi till donken & käka paj (fatso'sjao he he)
vid 2 mötte jag mamma vid sjukhuset, oså blevre farbror doktorn :(
känner mig förjävla barnslig, illa. nemen seriöst då, jag va livrädd innan,
men det gick väl bra antar jag!
sen var jag med min plutt hela dagen, hah :)



HAHAHHA hittade ngt printat från snack med bror, göllitjao! (h)
klick it and zooome it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0