dagens mest skrattretande :)


ok, då vet jag vad du tycker!
nemen allvarligt nu då, du verkar ju vara lite smått efterbliven sötnos..
1; "skriv aldrig till min msn igen" jadu, eftersom du inte vågar stå för vem du är så blir det lite träligt
2; omogen? haha ja okej, jag bad inte om din åsikt så kommer heller inte att bry mig om den sugah
3; antingen så känner dig mig inte, eller så vet du inte vad ordet falsk innebär. en falsk person går bakom ryggen på folk, ljuger och lever ett så otroligt patetiskt liv så det är skrattretande -well, that's not me!
4; har ju mina aningar om vem du är, och om jag har rätt så haha alla kallar dig det fortfarande,
åren går med öknamn består, right pullan?

tack för dagens mest skrattretande, puss!

Kommentarer
Postat av: nicho

"1; "skriv aldrig till min msn igen" jadu, eftersom du inte vågar stå för vem du är så blir det lite träligt"

Hahahahahaha asso så ääggd!! :D

2010-02-28 @ 13:49:07
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0