3pieces§

vaknade med fislisa. eller, snopphål som hon heter egentligen ;*
färgade hennes hår, och när vi var klara mötte vi filip vid willys,
pratade en stund oså :)
sen blevre hem till bea, kollade på what happen in vegas och myste te't med kladdkaka!
ut en liten stund oxå, beas kamera kom även till använding hih
gick hem sen, och jag fryser fortfarande, snö&jag går inte riktigt ihop :(
tack för helgen pieces, jag älskar er!


jag & beata hade liiite ryck kanske, men jag bjuder :D
det där med att vara seriös, är inte riktigt min grej vetni


Kommentarer
Postat av: BEATA

Vi är verkligen GRYMT seriösa :D

Tack för världens bästa helg!

älskar er

2010-02-08 @ 20:37:03
URL: http://beataljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0