jag har blivit så jäääkla duktig!

eller håller åtminstone på att bli, är riktigt pepp på att bättra allting nu.


erkänn att jag ser antingen jävligt biffig eller jävligt fet ut i felix enorma tshirt?
vi säger biffig, låter najsigast



äter normalt igen utan spyor eller ångest, har ork att förbättra skolan, jag slutar snart röka(!!!!) och har orkat med mina tabletter i över en månad nu så till och med jag själv märker resultat.
efter 12års otroligt hårt kämpande så får jag äntligen något för det, för anledningar att vara lycklig hittar jag bara fler och fler varje dag.
fyfan, vad jag älskar att leva!

aja ska stänga ner datan, lägga mig och riiiita lite fula gubbar tills jag somnar.
skulle egentligen vara ledig imorgon, men pratade med lena så jag får komma till skolan istället.
ååh jävla pluggis-.- tänker ni nu, och hell yeah säger jag bara, pluggis<333333
nemen känner att jag har lite att göra, som jag faktiskt skulle vilja ha gjort innan jullovet!
(dessutom älskar jag dendär stolta blicken mamma ger mig när jag kan ta jobbiga men riktgt bra beslut själv)

Kommentarer
Postat av: anna

biffen!!!!<3

2010-12-16 @ 20:14:50
URL: http://annayeah.blogg.se/
Postat av: eliin

du är bra izabelle, grymt jäkla bra!

2010-12-16 @ 21:27:21
URL: http://eliiihnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0