förbannad.


svar;
caroline? hon är ju aaa-bsolut förjävla fin&underbar, helt sant!
vem hon tror att hon är? antagligen sig själv, med andra ord samma grymt härliga brud som hon varit under åren vi känt varandra! frågan är väl lite vem du överhuvudtaget är?
om du känner henne kan du ju skriva ditt namn istället för att vara anonym, men du kanske inte riktigt känner caroline såsom jag gör och därför du reagerar for no reason?
jag och caroline är nästan varje dag, och så har det varit dom senaste månaderna. när vi är tillsammans så är vi lite smått galna, ganska dumma i huvudet, men vi har så förbannat kul att andra bara kan glo avundssjukt.
om humor & bra mående är något som stör dig eller andra, så var det ju väldigt synd för dig/er.
caroline & jag är som vi är, vi är bästa vänner och är det något vi inte trivs med så säger vi det till varandra. vilket menas att vi är som vi vill vara, båda två, acceptera läget.

ni andra får fan ursäkta lite, men usch va förbannad jag blir. människan skriver som om det vore något fel på bland det finaste jag har(?!), och det är något jag verkligen inte tål. mina vänner är det viktigaste jag har och jag skulle offra allt för dom, vänskap kommer före allt. jag skiter fullständigt i negativa kommentarer riktade mot mig, men när det är riktat mot mina vänner blir jag förbannad så in i helvete. har ni något emot dom människor jag älskar, så kan ni klicka on el krysselishhhhhhhhhh


trevligt att du läst min blogg tidigare, nu kan du sluta med det och klicka där. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0