svar på frågestunden!


till alla frågor om jag och jesper gjort "det och det och det" blablabla:
haha jaaaa ni, vi har haft mycket mysigt tillsammans. det räcker som svar ;)

hur länge tror du att
ditt & jespers förhållande komma vara?

vetifan, är ju ingen spåkärring precis. men om jag fick bestämma skulle det aldrig ta slut

hur blire mellan dig och jesper när han flyttar (:?
vi fortsätter vara tillsammans. det går mycket rykten om att vi skulle göra slut osv, men så blir det inte

vad tycker du om att jesper flyttar?
jag älskar det. nemen vadfan tror ni? usch, det är verkligen det jobbigaste jag varit med om.
att se han åka iväg i den andra bilen, veta att det dröjer två veckor innan jag får krama och kyssa den finaste pojken på jorden igen, veta att han är 4 timmar bort. uschhhhhhh jag är helt tom inombords faktiskt.
men blir han lyckligare så är jag nöjd!

hur ofta har du och jesper sex?
haha jadu. nu när han flyttat kmr det ba bli varannan helg iaf

hur tkr du att en kille ska se ut/vara?
alltså, svårt att säga, alla är ju olika. men jag gillar killar som står för vem dom är, är sig själva helt enkelt.
personlighet före utseende, det är viktigt

när blev du av med din oskuld ?
några månader sen haha

skulle du kunna ha sex med mig om jag gav dig pengar?
1; jag vet inte vem du är?
2; jag är ingen jävla hora
3; jag föredrar att ha sex med min pojkvän

vilka dialekter tkr du är sexigast? har hört att du gillar skånska ;)
haha ja, skånska är sexigt. folk från göteborg, stockholm & runtom jönköping gillas oxå

är du kräsen när det gäller killar?
ja! haha.

skulle du kunna vika ut dig, o då menar jag stå i bara string t.ex, för att bli mer känd?
nope, inte min stil. jag kör min grej, gillar du det inte så stick, that's it

troru jesper e otrogen mot dej?
denna fråga har nästan spammats in, och anledningen till att så många undrar är väl av den enkla anledningen att dom flesta känner honom som en player och vet att han varit otrogen mot mig tidigare.
men just nu tror jag faktiskt inte det, efter senaste gången jag kom på honom (ja, jag har kmt på honom flera gånger) så hade vi båda en väldigt jobbig kväll/natt och jag höll på att dö. (överdriver inte, en tant räddade mitt liv).

och skäms du över att han varit det?
nej, jag skäms verkligen inte, det är inte jag som gjort fel?
faktum är att dom flesta vet om dom 2 gångerna i första förhållandet vi hade för ett år sen,
men om sanningen ska fram så har han "hållit på" med tjejer ytterliggare 2 gånger i detta förhållande,
1 gång testade vi han, andra gången kom jag på han & någon slampa som heter annie nilsson (även hon har pojkvän). det är jesper & dom tjejer han varit otrogen med som ska skämmas, inte jag!
jag är ju inte stolt, det känns väl inte underbart att veta att man inte duger ordentligt, men förhållanden bygger helt enkelt på med- och motgångar, och jag älskar killen så wtf.

vad tycker du är bäst med jesper?
att han är den han är, han är helt underbar på alla sätt.
jag tror inte att många känner den riktiga jesper, utan bara vet om han som killen med världens bästa självförtroende, som playat halva sveriges brudar och kaxade röven av sig, men det är så jävla feeeeeel!
fyfan jag spyr på er som tror att han frtf är samma person som för några år sen.
om alla andra kan förändras, så varför skulle inte han kunna göra det? idiottttsssss

vad tycker dina föräldrar om jesper,
min pappa.. han vet väl knappt att vi är tsm. men min mamma tkr om jesper haha! ;d

och vad tycker du om hans föräldrar?
jag träffade hans pappa första gången idag, men han verkar snäll!
frida är helt underbar, helt ärligt så betyder hela jespers familj väldigt mycket för mig




carro:
vad tycker du om mig

men gumman du vet väl vad jag tycker? du är bland de roligaste jag känner, aldrig tråkigt med dig.
jag tycker att du är helt underbar på alla sätt, du är ju min skratt-tvilling!
har känt dig i ungefär ett år nu va? är iaf jätteglad att vi lärde känna varandra, och jag älskar dig carro :)

jennie:
är jennie snäll ? =D=D=D=D
nej absolut inte, hon är ett äkta djävulsbarn och våran fina vänskap är bara fake alltihop.
hon brukar slita mig i håret, tvinga mig att lukta på hennes fotsvett och andra hemskheter.
haha nemen allvarligt, jennie din jävla idiot, du vet vad jag tkr mongo ;)

klara:
VARFÖR SLUTADE VI ATT VA?! kommer du ihåg hur roligt vi hade? jag saknar fan dig stjärthuvud! : DD
ååh jag vet inte? ;O  haha ja fyfan, aldrig tråkigt tsm ju! saknar dig med gris, får ses snart :D

va bråkar du&din pappa om?
jag & min pappa bråkar inte nu, jag ser bara ingen anledning till att hålla kontakten för tillfället.

vad bråkar du mest med din familj om?
jadu, väldigt mycket. på sista tiden har det varit mycket om cigg, sprit, skolan, att jag bara drar osv.

vilka vuxna, förutom din egen familij, betyder mycket för dig?
lena, min lärare, som hjälpt mig
frida, jespers mamma, som är en av dom underbaraste människor jag träffat
behöver jag ens nämna jennies föräldrar? det borde ni ju fatta själva



hur länge har du bloggat ?:)§
i lite mer än ett år bara ;p

vem är din förebild som bloggare?
hah det vet jag inte riktigt, kenza typ

Favorit blogg?

kenza!

vilka bloggar läser du dagligen ?
nja, olika ;p

vem gjorde din design ?

jag själv, haha

vad tkr du om kajsanihlén/kissie/kenza/gaybloggar?
kajsa; hon är rätt bra tycker jag, bra självförtroende/självkänsla, starkkkk! så borde fler vara.
kissie; hahahah för mycket
kenza; helt sjukt bra!
gaybloggar; att de får uppmärksamhet pga deras läggning, patetiskt. att dom står för det är bra, men att bli kända på det är ju sjukt. ska varenda straight person bli kända pga att dom är det?

vilka bloggar läser duu??
olika!

bloggar du mest för att bli känd?
haha näe, har inte tänkt bli någon storbloggare och typ leva på pengarna från bloggen.
det är kul att blogga, o i framtiden se vad man gjort lixom ;pp



vem var det du menade som va vackrare en dig i förra inlägeet?
det var menat till två personer; min pappa & jesper.
resten kan ni väl räkna ut själva hoppas jag.

Haru alltid varit fjortis?
nej, var der bara i somras, precis som nästan alla andra av sveriges brudar var. men slutade innan stilen dog ut(om man nu ens kan kalla det stil?)

vad har du för kamera?
jag har en nikonD40, men blixten är trasig så använder oftast mammas, en finepix f50 trorja det är xd ;p

ditt favorit märke, på kläder ? :D

har inget. allt som är skönt o ha på sig gillar jag hihi

vad ahr du för bhkupa? , du svara i en annan frågestund att du hade specialtbeställt din bh heh ;d
haha. den jag specialbeställde är 65E, fick beställa eftersom jag inte hittat någon affär som säljer den strl, dom flesta säljer 70-75-80 / a-b-c-d.

vilket internet sida beställer du helst hem kläder ifrån?
vet inte, alla sidor som har snygga kläder? :D
jag brukar kolla runt maaaaassor, o när jag hittar något så köper jag det bara, impulsköp är the best

ifall du fick gå till baka och ändra på en sak som du gjort vad skulle då det vara?
svårt att säga, allt som hänt (dåligt och bra) har ju tagit hit jag är idag, och det skulle jag inte vilja ändra på.
men jag skulle nog vilja ändra på alla år jag förgäves försökt vinna tillbaka min pappas kärlek, det var waste med tid

hur tränar/äter du för att få så sexig kropp?
hahahahah, vilket skämt!
jag har knappt tränat på skitlänge, först pga skador & sen pga att jag rökt o druckit, då blir man inte jättepepp på att träna precis. men nu har jag slutat med skiten & har börjat träna igen (y)
hur jag ätit det senaste året tänker jag inte kommentera eftersom dom flesta vet att det varit kasst.

vilket är ditt absoluta favorit minne, som du aldrig kommer glömma och som gör dig gladast?
åååh, det finns maaaaaassor!
en kväll jag minns när jag var liten, spela boll med morfar & syster, underbart.
första gången jag red barbacka, haha det var oxå underbart.
alla stunder med jennie, agnes, annie,
varje morgon jag vaknat brevid jesper.
somsagt finns det många minnen som jag bara älskar

tänker du nånsin börja i fotboll igen?
faktum är att när jag & pelle körde fotboll i spanien så börja vi snacka om det,
och det är inte helt omöjligt att jag ska börja igen, ska tänka lite på det.
självklart ska jag få bort den värdelösa kondisen jag fått av rökningen (hostar blod o kan inte andas, gr8888),
men sen kanske jag börjar igen. saknat fotbollen varje dag sen jag slutade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0