SM GUUUUUUUULD ! <3

som många kanske vet så gick inte ifkmatchen mot åff så bra,
och själva matchen var (enligt mig då) inte speciellt bra överhuvudtaget.
första halvlek var seg, andra halvlek var lite mer att snacka om, men sega sönder ibland alltså.
dålig förlorare som jag är så kunde jag hålla mig lugn i 5 minuter, sen blev jag förbannad somfan.
(hysén gick ju av planen, det funkar inte. dessutom funderar jag över vadfan bärkroth gör i laget? visst, han är förjävla snygg, men han klassar kanske inte riktigt allsvensk nivå faktiskt, tyvärr.)

men gråter inte precis, för på vägen hem lyssnade vi på hockeyn,
och det blev ett jävla liv på oss när det stod klart att HV har smguldet!
faaaaaaan va underbart



nu ska jag äta pannkakor, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0