skriver av mig, tvunget bara.


låten är så fin, den får mig att tänka på saker,
minnas saker jag förträngt.
vet inte om det är bra dåligt, men jag saknar dig.
jag vet inte hur lång tid det gått, veckor, månader?
men det var så länge sen jag hörde din röst, såg ditt ansikte..
jag har försökt glömma allt som har med dig att göra,
men det faktum att jag behöver dig bränner i mig.
jag kan omöjligt glömma allt du sagt och gjort under det senaste året,
men jag kanske kan lägga det åt sidan en stund,
tills jag fått vara i din famn en gång till?
alla dagar jag spenderat med dig, alla gånger du sjungit mig till sömns,
alla gånger du pussat & blåst på mina skrapsår, viskat att jag är din finaste ängel..
jag saknar det mer än något annat i hela världen.
jag trodde att jag hade kommit över allt med dig, att jag skulle klara att vara utan dig,
men det gör jag visst inte.
när jag får tid för mig själv, är du det enda i mina tankar, och det svider att veta att
det blivit såhär mellan oss, och såren inuti tvingar mig göra saker jag hatar.
för allt jag nånsin sökte hos dig var kärlek, lycka.
allt jag nånsin bad om var att få vara pappas lilla flicka.

it rains when you're here and it rains when you're gone
cause i was there when you said forever and always..

Kommentarer
Postat av: Amanda

älskling.. jag finns här, vid din sida.. föralltid<3

duvet att det bara är att ringa/smsa, när som, vilken tid somhelst.. Hoppas du vet det!

jag älskar dig bella, du är en underbar vän.

Vi måste ses snart, finns hur mycket somhelst att prata som.

LOVEYOU

2010-04-25 @ 09:27:45
URL: http://amandasoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0