sitter här med en risifrutti och smaskar för fulla muggar!

HAHAHAHA, nemen allvarligt, jag äter faktiskt risifrutti, det är göttans kan jag lova
och så lyssnar jag på världens grymmaste låt;

UUH UHH UUH UUUH UUUH ÅÅIIEEEH FLYGPLAAAAAN
hahahh jag känner mig så oseriös idag..



men btw så är mamma snällis & har köpt två linnen till mig :D
jag vet vad ni tänker, "åååh jävla bortskämda snorunge som får saker hela tiden, uusch jävla bitchcepeidiotkuk euuuwwwwwwww!-.-"
men jag är inte så bortskämd som jag verkar, jag har bara världens allra snällaste mamma.
ni tror säkert att min mamma "köper" mig så att säga oxå, men det är heeeelt fel!
jag har alltid älskat min mamma, kommer alltid göra, hon är min bästa vän oavsett om jag får kläder eller inte.
så, nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0