såhär har ni aldrig sett mig förut..

påskägg           CHECK
inte naken        hm..CHECK
nokia3310        CHECK, tyvärr
MP3                 CHECK
tjejtidning         CHECK
sportbladet       CHECK
kaktus-festis      CHECK

så, i will be fiiiine !
kom ihåg att fortsätta läsa bloggen även under denna veckan,
eftersom jag troligtvis kommer hoppa in på ngt internetcafé för att uppdatera er om
att jag har det varmt o skönt i min finfina bikini med brun kropp,god mat & fin utsikt!
och med fin utsikt menar jag inte landskapen höhö, alla vet ju att jag är lite småkåt på utländska killar;)
och vad har ni? solsken iaf, men det är väl oxå allt. he he



KOM IHÅG ATT STÄLLA MASSOR UTAV FRÅGOR PÅ FRÅGESTUNDEN NU NÄR NI HAR CHANSEN FUCKERS!
fråga vaaaadsomhelst verkligen, desto efterblivnare frågor -desto roligare


well, vi ses om en vecka svennejävlar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0