nu blir jag snart gaaaaaaalen

jag har haft spränghuvudvärk i över två veckor nu,
den försvinner lixom inte.
mina underbara spanska smärtstillande som brukar funka till precis allt,
inte ens dom hjälper.
då och då smäller det till värre än vanligt i huvudet och då känns det som
om någon drar ett baseballträ i skallen på mig, helt psykat.
dessutom har jag under dom senaste dagarna upptäckt att min hunger
börjar smyga sig iväg nu, fannnnn.
då blir det väl farbror doktorn snart igen (och jag som är livrädd för läkare!)
även mitt humör börjar gå åt helvete igen, ena stunden skitglad, andra stunden gråter jag hejdlöst,
jag har börjat riva mitt rum flera gånger om dagen och skriker som en idiot,
det är väl stressen från allt som hänt antar jag, det brukar det ju vara.
och det betyder att jag kommer tvingas till psykolog igen,
kan inte med ord beskriva hur mycket jag har emot psykologer.

jaja, nu har jag klagat klart.
eller nej, min data är trasig! jävla emodata har jag, alltid ska den leka ahmed the dead terrorist alltså..
så, nu är jag klar iallafall.

ska ta mig lite toblerone(looove!) och lägga mig i soffan för att kolla disney channel<3
puss till alla söta människor som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0