nu är jag hemmaaaaa ;)

och jag vet att ni har saknat mig!
sättet jag skriver, sätter jag låtsas tro att jag är bäst i världen, sättet jag retas med folk, sätter jag bara..
HAHA jag skojja fuckers, ni är ju inte direkt kära i mig allihop ;)

men jag är iaf hemma tills måndagmorgon, efter en toppenvecka i rumma!
ska förklara lite eftersom jag vet att intresseklubben följer min blogg;

rumma är ett stall med över 70 islandshästar, där jag & jennie praoar under vardagarna fram tills nästa fredag.
innan detta har jag inte suttit på en häst på 5 år ungefär, och har varit livdd för hästar dom senaste 2 åren, vetifan varför så nu slipper ni fråga det oxå.
nemen det är helt sjukt mysigt faktiskt, vi hjälper till med massa saker i stallet, sköter om hästarna & rider
- och tro mig, islandshästar är precis lika gosiga som hundar!
vi bor där ute tillsammans med pernilla, maja, maj, bror & dom fyra hundarna doris, elsa, olle & otto, hur underbar familj som helst vill jag lova.

igår var vi med till falla, där det var invigning (läs om den här!)
där var bland andra världens bästa hästränare, Julio Borba, som kommer från Portugal. han var grym med hästarna verkligen.
jag och jennie skämde ut oss hela tiden, men kul hade vi!

orkar inte skriva mer (jag har skrivit så sjukt jävla mktttttt nu!;o) men jag kan lova att så bra har jag inte mått på väldigt länge!


googlebild! glömde ju mitt minneskort till kameran, he-he fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0