JAG VET ATT NI SAKNAR MIG AMIGOS, buhuuuu

(VARNING FOR SERSKRIVNING EFTERSOM DET E ETT SPANSKT TANGENTBORD!
hehe skriver som stockholmare pratar HAHAH, felooooot bratzzzz)
sitter i spanien och det e so sjukt soooooooooooft dudes!
nemen erligt, jag lider lite
har brent mig i knevecken, min hand holler po att go fron smurf till hulken(HAHA asecklig e den!) 
PLUSSSSSS jag har hemlengtaaaan somfan!:(

men jag ska inte klaga.
eller jo det ska jag, hiih.
jag gillar att vara svensk, det e fint. neutral osooo HAHAH.
men jag HATARRR att va svensk utomlands, so sjukt mycket eckelfolk som e efter en do. USCHLIBusCHLii!


hoppas ni har det fint amigos, so ses viiii!

(bytheway; pusssss&kram till jennie, bebbi agnes & annie som jag saknar so jag dööör!
(weeey jag gjorde ett ö) )

Kommentarer
Postat av: ani

saknar dig mer älskling§§

2010-04-09 @ 15:25:44
URL: http://anniengstrom.blogg.se/
Postat av: julia

din lillaspanish :D

2010-04-10 @ 21:44:40
URL: http://juliahamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0