heeemmmmaaa igen!

det här har utan tvekan varit dom bästa veckorna i mitt liv,
jag har inte mått såhär bra på 12 år.

fan, känner att inget kan bryta ner mig sådär totalt igen,
så fuck u bitches som försöker ;)


fått höra rykten om att jag knarkar
- fuck uuuuuuuu det gör jag fan inte.
tänker inte lägga mer tid än dessa små ord på sånt bullshit,
men det är somsagt bara bullshit så kyss min röv horungar.

även fått höra rykten om att jag playat/r jesper
- seriöst, slicka min näsa under allergiattack snorfittor,
jag älskar jesper, like it or leave it.

nu har jag fått säga mitt, sover troligtvis hos bebbi inatt,
och imorn drar jag med snyggingen till åtvidaberg på fotboll!
måste säga det igen; FAAAAAN VA JAG MÅR BRAAAAAAAAA


cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0