" du är ju inte riktigt normal..?"

hahah har fått massor av kommentarer om att jag är onormal, rolig, skön, ovanlig osv.
jag skulle beskriva det med ett annat ord;
UNIK

nej jag är inte som andra tjejer, verkligen inte.
och det skyller jag på mina bröder! haha.
nemen jag har växt upp med två bröder lixom,
tillbringat otroligt mycket tid med dom när jag var yngre,
och har alltid tyckt mer om att vara med killar än tjejer.
varför?
för att killar är mer avspända.

håret är lite fel? so what
hittade inga kläder o ha imorse? bara tog något
fisar/rapar/sexskämt osv? humor!
utmaningar/tävlingar? bring it on

men allvarligt, ända upp tills sommaren2009 har jag varit pojkflicka faktiskt,
då menar jag kläderna.
killbyxor, killtröjor, killskor osvosvosv..
det är först nu som jag börjat använda klänningar, kjolar, linnen and so on.
men jag är fortfarande mycket pojkflicka på insidan.
jag föredrar sportbladet framför skvallertidningar.
jag skrattar när folk fiser/rapar/drar snuskiga skämt.
jag kan visa mig utan smink och när håret är smutsigt eller åt alla håll.
jag gillar att umgås med killar eftersom jag har mer gemensamt med dom.

jag kommer aldrig bli dendär pipiga lilla bruden som gnäller på allt,
säger "eeeuwww" när någon fiser, kallar killar omogna för sexskämt,
hellre kollar på hollywoodfruar än sporten eller inte vågar ta en utmaning.

man föds som någon, och bestämmer därefter vägen själv.
jag är den jag är, och kommer aldrig ändra mig för er bitches



så, nu ska jag åka och steka.
B Y E

Kommentarer
Postat av: emma

fuck på den som skriver så till den vackraste som finns ;o

lyssna nt på dom du e sjukt fin,söt,vacker o allt annat § du ä fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin isabelle :)

2010-04-03 @ 19:57:10
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0