dagens ros (från västervikstidningen)



ja, det var jag som skickade in.
mamma fick skriva för jag visste inte hur ja skulle skriva det lixom, men ändå.
skulle sjukt gärna ha velat veta namnet på den underbara människa som räddade mitt liv.

kommer aldrig glömma vad hon sa;
"
den kille som får dig att må så dåligt, att du tvingar din kropp utstå detta,
han är inte värd dig. titta på dig själv, du är ju så vacker flicka lilla, varför göra såhär?
vi har träffats i några minuter, men jag är ändå hundra procent säker på att du är värd så mycket bättre
än att må såhär. jag önskar vi hade träffat varandra lite tidigare, så du hade fått höra detta lite tidigare,
så du nu istället kunde suttit inne i ett varmt hus med någon fin människa som älskar dig.
det spelar ingen roll hur många gånger en kille säger att du är vacker eller att han älskar dig,
så länge han inte bevisar det så betyder det ingenting.
den dagen du känner att en kille skulle göra allt för dig,
utan att han själv sagt det, det är dagen du hittat någon som förtjänar dig.
säger det igen; du är så vacker, kasta inte bort det för någon idiot.
"

jag kan säga att jag är evigt tacksam till den kvinnan,
önskar somsagt bara jag visste vem hon var.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla lust att skriva vad som hade hänt:O!??<33

2010-04-18 @ 14:06:11
Postat av: agnes

vill ta reda på vem kvinnan va alltså!

fan hon rädda livet på min bästa vän, det är jag sjukt tacksam över...

2010-04-18 @ 14:29:46
URL: http://agnescesilia.blogg.se/
Postat av: lea

bella..? vad handlar detta om? :(<3

2010-04-18 @ 15:34:24
URL: http://lleeaa.blogg.se/
Postat av: elin

vad hade hänt ?

2010-04-18 @ 16:34:25
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0