cepedag

vet inte om jag ska säga att det varit en bra dag, eller en dålig dag?
vi kör på en bra, bara för att sprida lite positiv stämning dåva.

jag förstörde ännu en mobil idag, så nu har jag en ännu gamlare än igår,
men ja har iaf jättebra låtar.. polyfoniska hard rock hallelujah och annat, eh, grymt!

ifk förlorade mot malmö. (vilket egentligen var förväntat eftersom malmö är på topp och ifk är..inte det.)
aik förlorade mot helsingborg, hääääärligt!

valborg kommer inte bli som tänkt
- men om vi har tur blir det priiiiima ballerina anyway
kommer att göra stan osäker med brudarna och baby,
sedan sova hos annie, & upp tidigt lördagmorgon med en härlig hangover 
för att shoppa på ikano med baby!


nu ska jag sova för min huvudvärk har inte gått över på snart 3veckor så den lär väl inte försvinna nu heller,
lika bra att sova och ha mysiga drömmar istället
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0