Våga Sticka Ut



Svar; Vill du vara annorlunda? Var det då! Om folk kollar snett eller snackar skit så istället för att ta det negativt och bli sårad, vänd det till något positivt och bli smickrad. Nu tror du att jag är världens efterblivnaste idiot, för det där kanske lät jättekonstigt. Men jag älskar när allas bitchiga blickar vänds mot mig eller när folk snackar massa, för jag vet att alla dåliga kommentarer grundas på avensjuka. De människor som sticker ut och vågar vara precis som de känner för, det är de människor som har modet att tro på sig själva och som är starka & trygga i sig själva. De som snackar skit vill innerst inne ha samma mod. Och om folk inte vill vara med dig för att du är dig själv, så är det ju egentligen inte dig de vill umgås med, utan den personen de vill att du ska vara. Såna människor är faktiskt ingenting att ha, eller hur? Stå på dig, var dig själv, du kommer må bättre av det! Kram


Två brudar som sticker ut är Lady Gaga & Missy Elliot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0