R A N D O M R U B R I K

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

Du var min bästa vän, du borde fattat att ingenting var mitt fel. Men du valde att skylla allting på mig, för det var enklast och du trodde jag skulle förlåta precis som vanligt, men det gjorde jag inte så du kom krypandes tillbaka. Jag bad dig dra åt helvete och där var våran vänskap över föralltid.
Nu är du absolut ingenting i mina ögon.


15e bilden:
En person som du vill vara med
.


<-Jennie Lizzie->
Annie, sen jag längst fram. Julia tog bilden.
Supergammal bild, tror det är 2008 eller 2009. Men saknar faktiskt när vi umgicks så mycket alla vi fem brudar, vi hängde ju ihop från vi var 4-5år tills vi var 12-13. Det var den tiden då killar inte spelade alltför stor roll, för även om vi tjafsade om vissa skitsaker så var dom tjejerna mina själsfränder.
Det är synd att så mycket skulle förstöras bara för skolan skiljde på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0