Try to find a way to figure out, what's holding me down
And it tears me apart now

Ni säger ju att mitt liv är så perfekt, right? Att jag är sååå stark och blablabla. Vissa stunder faller jag också, och ont gör det, somfan. Nu menar jag inte att jag snubblar och skrapar upp armbågen, utan mer att t.ex. just nu känns det som allting rasar och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Stressen har ihjäl mig, den tar all min ork ifrån mig. Försöker hinna med skolan, hjälpa till lite bättre hemma, finnas för alla, ha tid att träffa både vänner famlij & pojkvän, bokar in halva mitt liv i en kalender.. Alla psykologer jag någonsin haft enda sen lågstadiet har alltid sagt att jag lider av stress och om jag inte lär mig ta det lugnare så kommer den att förstöra mig. Och ibland lyckas den riktigt bra med det.

Nu får ni ursäkta för jag måste bita ihop och trycka tårarna tillbaka in i huvudet, ska på ett jävla möte med skolan. Sen ska jag hinna jobba 3kapitel matte, rita 7654bilder, läsa ut 3 engelska böcker på typ tusen sidor vardera, laga mat och tydligen träffa min pojkvän också.


Jävligt perfekt, nu är ni extremt avensjuka va? Fan alltså.

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej, jag har läst din blogg ett tag nu och du är verkligen en toppen person. Jag har haft det väldigt tufft och du och din blogg har verkligen hjälpt mig ur allting. Fortsätt med det!



Du har väl en navelpiercing? Var tog du hål någonstans ? För jag ska ta hål men har ingen aning om var man kan göra det

2011-03-10 @ 18:58:08
Postat av: moa :)

alla har vi motgångar, många klarar inte av dom. men det som är så unikt med dig izabelle, det är att du klarar av motgångarna och tar dig upp på benen igen. du klarar dig igenom svårigheterna sötan. med eller utan oss.

jag älskar dig finaste, kommer alltid att stå vi din sida, jag beundrar dig något enormt.

2011-03-10 @ 20:30:51
URL: http://iintejag.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-11 @ 09:50:08
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0