tröttis

Är verkligen seg som ett as idag, kan bero på sjukan..? Hursomhelst, jag & Felix har bara tagit det lugnt och försökt bli friska. Alltså mest legat och halvsovit, pratat, ätit eller glott film. Jag försökte mig även på att laga pannkakor vilket var svårare än vanligt och slutade med att jag blev förbannad och hackade dom fula små pankisarna i småbitar..haha.
Nu har han åkt iväg på möte, så jag ska ta telefonen och prata lite med Jennie en stund.
Felix kommer tillbaka senare och sover här, ovanligt jag vet :)


Kommentarer
Postat av: emmawaernholm ©

HAHHAHA värsta titanic där elllleer?

2011-03-29 @ 20:54:10
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: fanny

gud vilken underbar blogg du har! en av dom bästa jag vet, ler varje gång jag läser dina otroliga texter. puss loveu <3

2011-03-29 @ 21:27:02
URL: http://fefffan.blogg.se/
Postat av: Burton

Asså när ni sover tsm känner du hans snopp då?

2011-03-31 @ 20:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0