Trött somfan


Ritade detta lite snabbt, bara skisser än så länge men ska jobba på't när jag har lite mer tid. Dåliga bilder, jag vet och ni får ursäkta det hah. Ledig men efter att min pojk dragit till skolan kunde jag inte somna om, så har glott film hela dagen.

Nu står Jennie & Felix i mitt kök och håller på att baka bullar haha, så jag ska väl gå ner och hjälpa dom ;) Även Viktor Annie & Adam kommer hit sen, det är ju våffeldagen så vi ska äta ihjäl oss i eftermiddag tänkte vi. Bara jag som älskar våfflor?

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: haha jaså?:D ja det blir inga våfflor för mig, är inte så förjust i det faktiskt!:) vad äter du till våfflor?:D

2011-03-25 @ 14:49:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0