To hear your voice just reminds me how much I need you by my side


Ringde Olivia för en stund sen, och så pratade vi om lite shit. Jag måste säga att fitthorkukcparslerövapa vad jag saknar min kvinna, klart det känns hela tiden men när man sitter och pratar och tänker att det är ett tag kvar tills vi ses igen..då blir det jobbigt. Jag bor liksom i Västervik, hon bor i Motala, det är en ganska härlig bit ifrån varandra så det blir inte att man kan ses varje dag direkt, det går typ ett halvår mellan varje gång.. Dom månaderna är vidrigt jobbiga & tomma, men när man väl träffas är det värt varenda sekund av saknad. Jag hoppas vi hinner ses massor i sommar, fast helst skulle jag ju vilja att ungen bodde här så man bara kunde komma över till varandra lite random när man kände för det. Jag hoppas du vet att jag älskar dig Olivia Järnede, soulmate

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lärde ni känna varandra? :)

2011-03-23 @ 23:02:28
Postat av: moa (:

har också vänner i motala, vi tar en buss / tåg dit i sommar ? hehe :)

2011-03-25 @ 16:01:31
URL: http://iintejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0