Svar, igen



Svar; Hon tycker att han är en underbar och fin kille & att jag ska göra allt jag kan för att få han tillbaka..hah vafan tror du? Min mamma var nog den som fick det jobbigast när jag mådde så dåligt, det mesta gick ut över henne. Och tänk dig själv att veta om att din dotter mår så pass dåligt att hon försöker ta sitt liv, och du själv kan inte göra annat än att se på. Jag lät henne inte trösta mig, jag vägrade berätta vad jag mådde dåligt över även att hon kände mig så väl att hon visste exakt vad det var, jag drog iväg och ingen kunde nå mig så var o varannan natt tvingades mina föräldrar åka runt i sina bilar och leta efter mig. Jag fuckade skolan, jag kom hem med blåmärken men erkände inte varför, hamnade på behandlingshem. Allt på grund av en kille. Det var inte förän efter, när allt var över, som jag vågade berätta allting exakt som det var.

Tänk dig själv in i hennes situation som mamma, skulle du älska killen som kunde gjort så du förlorade din dotter förevigt?
Njaa, hon är nog mest glad att han är helt ur bilden nu.


Nathalie, mammis, jag

Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar verkligen din blogg, men har nästan börjat läst den precis. Förlåt om jag frågar, men vad var det som hände egentligen mellan dig och jesper?

2011-03-27 @ 14:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0