Rise Against 19mars2011 -best day of my life

Dock fick man tydligen inte ha med systemkamera in, kände jag mördarinstinkten komma då? Hell yeah. Men inget att börja bråka om, så istället stod jag och filmade en jävla massa låtar med mobilen. Inte bästa ljud&bild, men vem i helvete bryr sig? Det var underbart, eller nej mer än underbart, helt obeskrivligt. Glädjetårarna satt sig stadigt i mina ögon redan när det sista förbandet släckts ner och Tim's röst hördes ut i högtalarna.



Var rääääätt så trött på hemvägen sen, såfort jag fått äta en cheeseburgare och pommes så somnade jag mot Felix och sov jävligt gott kan jag lova! Väl hemma sov han hos mig, och nu ska vi käka frukost, baka och sedan gå på picknick i det u-u-u-underbara vädret tänkte vi hihi!

Tack för den bästa dagen/kvällen någonsin, älskar er massor dudes!

Kommentarer
Postat av: eliin

beste kvällen helt klart, äääälskar dig!

2011-03-20 @ 13:40:37
URL: http://eliiihnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0