Ibland känner man sig så jävla äcklig, då måste man vända det


Idag hade jag en sån dag. Vad man än tar på sig, hur man än försöker så känner man sig bara så himla äcklig, får ni också såna dagar ibland?
Det går ju att göra något åt det faktiskt. Satte upp allt hår & drog på ansiktsmask, filade båda finger- och tånaglar och målade. (Fyfan vad jag hatar fötter haha!)
Det hjälper, känner mig åtminstone lite fräschare nu :)

Får se om jag hinner göra något åt utväxten idag, ska ju till Adam ikväll med några stycken och mysdricka lite oså. Mitt hjärta sover här ännu en natt, så denna dag kan ju inte bli annat än super! Hoppas ni får en bra fredag, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du per dag? :)

2011-03-11 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0