Filmtips?!

Jag är nästintill besatt av skräckfilmer, såna där när man får ont i magen av oro, sitter på helspänn, håller på att skita ner sig och skriker såfort något hoppar fram och man rentav försöker hjälpa dom i filmen att klara sig. ->Meeen inga dåliga b-monster filmer, tycker bara det är töntigt. Dock så är jag livrädd för dockor & clowner, så filmer som "Dead Silence" och "Amusement" är obeskrivliga.

Är också nästintill besatt av alla dessa underbara, gulliga, fina ungdomskärleksfilmer. Eller som många kallar det; Tjejfilmer. Typ som "John Tucker Must Die", "A Cinderella Story", "Dear John" och "A Walk To Remember".

Även grym kärlek till filmer som "The fast and the furious" och "Green Street Hooligans".




Såååååå vet ni några galet bra filmer så snällasnälla skriv ner en eller flera, känns som jag sett alla bra filmer jag kan komma på.


.                Dead Silence                                                                                                                                   Amusement

Kommentarer
Postat av: Anonym

En "Skräckis", eller skräckis och skräckis,den är lixom lagom läskig :)Den heter "Gothika", om du inte har sett den, se den vettja! <3



gillar din blogg fett mycket, du verkar ha så fina kompisar, och du är en fin människa så det är väl inte så konstigt att du omringas av fina människor!

ha det gött izabelle :)

2011-03-16 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0