It's not always easy, but somehow our love stays strong. If I can make you happy, then this is where I belong


Imorgon har det gått 3månader sen du blev min, och jag är tacksam varje dag över det faktum att du finns i mitt liv.
Jag minns fortfarande den där pirriga känslan första gången du la din arm runt mig, första kyssen när jag trodde glädjeruset skulle få mig att sprängas.
Och jag kommer aldrig glömma första gången du såg på mig och sa att du älskade mig.
Enda sen första stund har jag haft den där känslan att du är speciell, och för första gången i mitt liv blev jag kär direkt.
Varje gång du tittar på mig, varje gång du tar min hand eller håller om mig, varje gång du säger att du älskar mig, och alla gånger du ler mot mig
- Det är vad som gör att jag mår så galet bra, du gör min verklighet bättre än alla drömmar jag någonsin haft.

 

 

Blir som ni kanske förstår troligtvis inte mycket bloggande imorn, först skola och sen ska både dagen&natten spenderas med min finaste Felix.♥
Nu ska jag ringa Jennie, käka & sen lägga mig. Godnatt gullungar


Kommentarer
Postat av: mimmi

Hej älskar din blogg!:D men jag undrar om du kan göra en video på hur du får bort all bakgrund på dina bilder så som du har på din header t.e.x! :)

Puss & Kram Mimmi!

2011-03-02 @ 19:01:37
Postat av: moa :)

grattis vännen ! :D

ni är så sjuuukt söta ! :') <3

2011-03-03 @ 16:35:37
URL: http://iintejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0