Bara jag som älskar att det börjar bli vår?

Halv studiedag så gick bara 9-11 idag, like it alot!
Men något jag gillar ännu mer är det faktum att jag höll på att svettas ihjäl när jag gick hem, dedär lät vidrigt ungefär som om jag är världens freak som går igång på svett, men jag menade inte riktigt så..faktiskt.
Men det finns ingen starkare vårkänsla för mig än att gå hem från skolan med kisande ögon för att solen skiner så starkt, med Eminem på högsta volym i öronen, jag sjäv som sjunger med även att folk glor somfan och att bli vrålkissnödig såfort jag kan se huset (Det är sant, är jag påväg hem och är högst upp på gatan o ser mitt hus blir jag så kissnödig att jag måste springa ner, bara på våren. Helgalet)

Nu ska jag dra igång lite film och vänta på att min pojk kommer hem, pussar!


Ååh längtar tills man kan gå runt sådär, bara shorts & linne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0