Ännu mer svar..


Svar; Det måste vara jätteintressant för alla småpojkar som läser min blogg att veta, men ja jag sover oftast naken. Det är en underbar känsla när det inte finns några tygstycken som klämmer åt, kliar eller sitter snett. Har aldrig varit något superfan av kläder, kommer aldrig att vara det heller. Vi föds ju nakna, visst? ;) Och nu menar jag inte att jag går runt och blottar mig haha, men är det bara jag & Felix så föredrar jag att vara naken. Det gör ju förresten han också så det gör väl egentligen ingenting..?




Svar; Va gullig du är :) Haha snart får jag väl göra en egen kategori och döpa den till "jesper..and other idiots", typ. Men iallafall.
Han försökte länge att få något av mig (då menar jag strul osv alltså), men jag var inte det minsta intresserad av en töntig player som lekt med flera av mina vänners känslor. Våren 2009 lyssnade dock inte mina känslor på mitt huvud, så vi blev tillsammans. Efter 1månad fick jag reda på att han varit tillsammans med en annan tjej, Olivia, i 2månader. Det tog slut mellan oss i början på maj. Vi slutade dock inte hålla på, utan vi strulade oså när båda var singlar. I slutet på sommaren fick jag reda på att under tiden vi hade varit tillsammans, så hade han strulat med en av mina (då) bästa vänner, Anna. Vänskapen var över, jag sa upp kontakten helt. I november träffades vi ute av en slump och senare smsade han mig & frågade fall vi inte kunde ses någon dag. Fine, tänkte jag, vi hade ju ändå varit bästa vänner oallt. Vi började ses som vänner, och han dissade tjejen han hade på g, något jag mådde jäkligt dåligt över eftersom jag inte ville se någon ledsen. Han sa att han saknat mig och fortfarande älskade mig, och jag själv kunde inte direkt påstå att mina känslor tagit slut. Januari2010 blev vi tillsammans igen, och det var vi ända tills jag dumpade han på skolavslutningen (juni). Dom månaderna var dom värsta i mitt liv, han gjorde allt man inte ska. Att han var otrogen 7-8gånger var nog det snällaste. Så när han åkte på fotbollscup(avslutningen, 18juni), igen, insåg jag att han helt klart skulle vara otrogen såfort han fick chansen. Efter några drinkar med brudarna så ringde jag upp Jesper och gjorde slut. Vi fortsatte vara vänner och träffades massor, ända tills han sa att det var mitt fel om det skulle ta slut mellan han & Lovisa för han kunde tydligen inte lita på henne pga något jag gjort under vårat förhållande. Jag talade om för han att detta var sista chansen, jag skulle aldrig ta han tillbaka(som vän menar jag nu!) så han skulle inte tro att han kunde komma om en månad och vilja va kompisar igen. Han sa att det inte var någon risk att han skulle vilja det, och sedan kallade han mig hora och annat vackert. Tre veckor senare plinga det till av ett sms från Jesper, där det stod att han saknade mig och ville vara vänner igen. Men aldrig i livet, han äcklar mig.

Kommentarer
Postat av: juliahamn

helt seriöst, är inte vän med han över huvud taget.. men gissar på att han redan har det förjävligt. Lägg av med att publicera en jävla massa "skit" om han. Allt är säkert sant som du skriver. men tycker du inte själv att det bör räcka nu?

2011-03-28 @ 18:54:05
URL: http://juliahamn.blogg.se/
Postat av: Sanna

Låter verkligen som en idiot kille alltså :(

Men du verkar ha det jätte bra med Felix och det hoppas jag också, för du är verkligen värld en toppen kille som honom :)

Hoppas att du har glömt allt och allt har blivit normalt för du är verkligen sjukt söt och en toppen tjej :)

kram <3

2011-03-28 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0