Your arms are my castle, your heart is my sky,


They wipe away tears that I cry
The good and the bad times,
We've been through them all,
You make me rise when I fall.

'Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss, I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast?
I want this to last.
'Need you by my side.

'Cause everytime we touch, I feel the static.
And everytime we kiss, I reach for the sky.
Can't you hear my heart beat so?
I can't let you go.
'Want you in my life..


Vi har våra ups-and-downs, stunder då det känns som allt är påväg rätt åt helvete. Men dom stunderna är korta och utan betydelse, de stunder som betyder något är alla långa timmar av prat om kärlek, vänskap -och alla trygga nätter när jag bara får ligga mot ditt bröst, med dina armar runt mig, och somna till ljudet av ditt hjärta. Att bara få känna din närhet får lyckan att dra genom hela min kropp, aldrig någonsin trodde jag att något kunde kännas så underbart. Jag är så rädd att jag en dag ska öppna ögonen och allt ska vara en dröm, att allt detta bara varit en illusion mina tankar skapat medans jag sovit. Vad jag känner för dig är något jag aldrig trott på att det ens existerat, något jag bara såg i filmer och önskade mig i hemlighet. Något jag inte vågat tro på, förän nu. Vad jag känner för dig är äkta kärlek. Du har burit mig till toppen, så snälla tappa mig inte nu. Det är mycket längre till botten när vi hamnat så högt, och jag vet inte om min kropp kommer hålla för ännu ett fall. Jag älskar dig så mycket Felix Svensson, att vara utan dig finns inte ens i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAHA, ärligt bella så trodde jag de va två pungkulor mmitt i bilden..

haha e dötrött älskar dig

2011-01-25 @ 08:13:08
URL: http://nathaliekruass.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad brukar ni göra när ni är?

asså alla fattar väl att ni brukar ha sex(rätt ofta har ja hört haha;)), men vad gör ni annars? eller är ni såna som oftast inte hittar på något att göra?:P

2011-01-27 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0