ni kan ju suga av mig här och nu




Jag godkänner aldrig dessa kommentarer, men däremot kommer jag snart se till att spam förhindras eftersom ni skickar sånthär minst 7gånger per inlägg.
I vanliga fall brukar jag bara köra över skiten med delete, men nu känner jag att jag måste få försvara mig lite för jag så jäkla förbannad nu;


» Visst jag har en blogg, och jag är väl medveten om att då får man ta mycket skit. Men jag tycker att ska ni försöka att vara elaka så ska ni grunda erat snack på fakta, inte på vad ni tror.
» Ja de flesta av mina bh:ar är nu för små av två anledningar; jag har växt ur de som var lagom, och min storlek har inte funnits i någon av de vanliga affärer jag varit i. Jag har alltså fått en specialbeställd, men nu börjar även den bli för liten.
» Nej jag har inte 75B, jag brukar vanligtvis inte säga min bhstorlek eftersom jag tycker det är helt galet pinsamt, inte ens min pojkvän vet vad jag har. Men nu tänker jag inte sitta här och ta mer av eran skit, utan kan berätta för er bitterfittor att jag har 65E.
» Haha naken skulle jag definitivt gå runt, om det inte var så att det är olagligt (hört talas om folk som tas för att ha blottat sig?) och jag tror inte heller att min pojkvän skulle uppskatta om jag gick runt naken. Däremot så går jag naken hemma när Felix är här, och annars väldigt ofta också. Sover alltid naken dessutom. Jag älskar att vara naken.

Till slut måste jag få säga detta;
Det är inte mitt fel om du inte har några bröst, eller om din flickväns myggbett inte är så mycket att greppa.
Jag ser aldrig ner på någon som inte har fått bröst, utan tycker istället synd om dom eftersom jag själv hellre har former (bröst, ben, huuuge ass haha!), så vad fan ger er rätten att se ner på mig för att jag har två förbannade jävla bröst växande på min kropp? Det är knappast så att jag valt att varken ha det eller storleken på dom, och ibland önskar jag att jag sluppit ha dom.
Ägna lite mer tid åt er själva så slipper ni ju se ut som ni gör.
over and out!



Kommentarer
Postat av: fanny

bra skrivet izabelle! <3

2011-01-12 @ 16:43:34
URL: http://fefffan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha.. seriöst det är bara skrattretande om du har pushup eller inte det är väll fan inte hennes business? och att vara anonym också, så jävla fegt dock har du inte pushup heller så haha.. får jag reda på vem de verkligen är som sitter och skriver något kommer jag ta en negerkuk och rotera upp i arslet på fanskapet..

2011-01-12 @ 17:05:12
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0