Svar ang. mig & Felix



Svar;
Nejnej vi brukar faktsikt alltid ha något för oss haha. Klart vi brukar ha sex som du skriver, men förutom det är vi som bästa vänner ungefär, vi har skitkul ihop. Vi kan ha världens damp, eller bara ligga och prata om precis allting. Vi lagar mat, kollar filmer, musik, fular oss, kittlar varandra haha(okej han tror han e starkare än mig så alltid han som får övertaget och kittlar halvt ihjäl mig), har vattenkrig osv. Fast om jag får säga vad jag gillar allra mest att göra med Felix så är det när jag ligger mot hans bröst, vi har armarna runt varandra & sen bara pratar om saker -jobbiga saker, roliga saker, allt bara. Älskar den känslan.




Svar;
Hahah vad i helvete är detta? Nej jag ville inte fota han naken utan jag ville fota när han gjorde världens sötaste miin, men det vägrade han ju gå med på den lilla jäveln.
1. Det är inget jag tänker på att räkna haha, men varje gång vi är så har vi det några gånger.
2. För att det är underbart att ha sex antagligen? Om man tycker om att ha sex och är tillsammans med någon som är jävligt bra, så varför inte? Och nej jag känner mig definitivt inte horig, vi har sex för att vi gillart, inte för att han inte får något bättre och betalar mig innan han går.
3. Haha jadu! Behöver inte säga exakt var, men här hemma, hos hans mamma & hos hans pappa, hos Caroline & hos Adam. Vilka rum behövs inte tas upp ;)
4. Det har jag inte en aning om ärligt talat, jag räknar inte hur många gånger.
5. Det är väl olika såklart, men det känns som väldigt ofta "råkar" jag kåta upp han. Behöver bara ta fram massageoljan så är Pettsson glad.. ;) Varför? Dum jävla fråga, för att det är mysigt och sex är jävligt fint. Vad han tycker om det? Haha han tycker väl som jag antagligen.



Svar;
Ni har ju sett dom flesta, men jo visst här är 8bilder :) Och tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

URSÄKTA, MEN VAD FAN VILL MÄNNISKAN?

folk har väll ändå ett privatliv, usch så jävla arg blir jag

2011-01-28 @ 12:07:27
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0