Spenderat dagen med finaste pojken i världen♥

Såfort vi kom hem var det bara för mig att dra fram matteboken haha, ligger efter skitmycket och ska snart göra ett prov. Men fick det iallafall gjort!
Senare kollade vi på Raise Your Voice och några timmar tillbringades sedan med en massa härligt prat, jag älskar verkligen att bara ligga och prata med han om allt & inget

Nu kom mammis och kastade Brynolf på mig, hon är över 50 år men har ändå inte vuxit ifrån det där att ha gosedjurs-krig ;)


'Cause if you ever leave me

I'd be lost, I'd be going crazy

'Cause I don't want nobody else

I just wanna be with you

You're the only one who completes me baby

You're the one who makes me whole




Vill tillägna detta inlägget till Agnes Hult, jag är din stalker och du är min. Jag tjatar om att du ska uppdatera och du tjatar om att jag ska.. Vi är det perfekta paret babe :')♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0