Skaplig smygis jag är..?


Tog precis denna högupplösta superbild med den senaste tekninkens webcamera!! EEEeeEeeEEeeeeEller också tog jag den med min värdelösa lilla inbyggna skitmanick och mitt käresta -snapstrip.

Jag har inte sovit något ännu.. och så gnäller jag över att jag aldrig blir frisk? Yeaaaah blame yourself bitch. (Och nej detta betyder verkligen inte att ni kommer slippa undan min självömkan, så ni inte senare anklagar mig för att ha gett et falska förhoppningar. Jag kommer fortsätta tycka så synd om mig själv det bara går!) Men tillbaka till ämnet jag inte tagit upp ännu; ....okej ärligt talat kommer jag inte på något bra. Att min fantasi är utdöd skyller jag på febern och att jag har hela huvudet fullt av virus (jag och min dator är äntligen the perfect match..)

Känner att jag som vanligt skriver på om massa onödigt bullshit som kan få en nyligen återupplivad Jesus Kristus att somna. Hursomhelst; NU SKA JAG TAMEJFAN SOVA. Klockan är liksom 07:38 just nu, åh så bra. Inte. GODMORGON SOV GOTT SUNSHINES AND RAINFUCKERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0