Nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard.
Oh take me back to the start.



Börjar inte förän 12, men jag vet inte om jag överhuvudtaget orkar röra mig från sängen idag.
Ska träffa några sen, måste till stan och fixa lite, äta med Felix familj & sen spendera kvällen hos Adam med världens finaste människor.
Fortsätter det såhär så får dom klara sig utan mig, är inte på så mycket humör för någonting annat än vara för mig själv..
Fan också.


"It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside"

Kommentarer
Postat av: sanna

du blir så jäkla söt på bilder!



älskar din blogg! :D<3

2011-01-24 @ 16:09:12
URL: http://sasasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0