Life's a game but it's not fair, I break the rules so I don't care.
So I keep doing my own thing, walking tall against the rain


Förresten vet ni något bra?! Det gick ju inte så bra för mig att sluta röka vid nyår, hände saker som gjorde att det där lilla jävliga röksuget bara växte sig ännu större. Men nu dom senaste dagarna när jag varit jättesjuk, haft infektioner/inflammationer lite här och var.. nu har röksuget minskat. Nu tänker ni "iiiingen bryr sig", men jo jag bryr mig och vare sig det håller i sig såhär eller inte så känns det så jävla skönt. Hihi.

Nu ska jag fortsätta peppa sönder mig själv & dansa arslet av mig till musik som ger så gryyymt fina minnen, fast först ska jag käka något!
Lacuna – Celebrate the Summer (Tune up! Radio Version)
Lady Gaga – Boys Boys Boys
Lazee – Do It
Lil Wayne – Forever - Explicit Version
LMFAO – Yes
Vixens Ent. – Go Get It
Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (Esto es Africa)
Kat Deluna – Whine Up
Kat Deluna – Push Push - Spanish Version
Shakira;Artista Invitado Alejandro Sanz – La Tortura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0