jag kan liksom inte bestämma mig vilket jag helst vill på..




dock så lär jag ju få åka ensam vad jag än väljer eftersom mina älskade vänner är små fjortisar som inte kan lyssna på annat än typ justin bieber, basshunter o annan skitmusik.. nemen allvarligt, ingen kan lyssna på något riktigt vettigt så får ju inte med mig någon, MOGET CPBARN.
mest sugen på rise against, då kan jag stanna & sova i stockholm över helgen. fast kanske drar på båda istället? fast näe. fast ah. fast ååh sug av mig.. b e s l u t s å n g e s t

Kommentarer
Postat av: eliin

IZABELLE! Gå på my chemical romance med mig? :'D

2011-01-01 @ 13:08:41
URL: http://eliiihnj.blogg.se/
Postat av: malin

sån musik är gryyym! :D

2011-01-01 @ 16:57:25
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/
Postat av: Karin ( livias vänn)

Jag älskar rise ageinst , så först kan ju du dra hit till Motala och sen åker du jag och Olivia på den :D

2011-01-02 @ 22:37:41
Postat av: Anonym

Jag älskar rise ageinst , så först kan ju du dra hit till Motala och sen åker du jag och Olivia på den :D

2011-01-02 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0