"Jag är trött på dagen för på natten är jag superhjälte" -facebook

Halvsanning. Jag är trött på dagen, men superhjälte är jag dygnet runt..faktiskt.
Jag borde vara trött nu, eller jag borde ligga och sova & drömma om massa fina underbara saker?!?!? :(
Fan också. Jag har ätit gurka, jag har pratat 2timmar i telefon med Felix, jag har varit sur, jag har varit ledsen, jag har garvat som en horsiiehorse..jag har all rätt till att vara trött, SÅ VARFÖR ÄR JAG VAKEN?! Dålig förebild Izabelle, riktigt usel.
ÄääÄÄÄäcäsch, nu ska jag gå ner och dricka lite mjölk för det är så förbannat jävla gott. Sen  s k a  jag lyckas somna, så det kan bli ny dag så jag får träffa mina bögar. GODNATT


Rätt så frän back in the days.. eller kanske inte. Fast jag måste erkänna att jag saknar håret jag hade där, jävligt mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0