Jag är gud.

Uppdateringen har väl inte varit på toppnivå senaste tiden kan jag ju erkänna, förut bloggade jag ju som bara den eller hur? Ska försöka hitta tillbaka till mina vanliga "blogg-rutiner", för ärligt talat känner jag mig dum, naken och allmänt tom utan min lilla fula tråkiga blogg. Hihi.
Det är helt enkelt så att jag spenderat mycket tid till att ordna upp mitt liv utanför bloggen, vännerna pojkvännen mammis lillasyster skolan.. Och när Felix sedan varit här så mycket så har min tid gått till saker jag anser mer värdefulla än min nätlagda dagbok. (Ni behöver ju inte ta för givet att jag menar något sexuellt, det finns mer i förhållanden än det..haha)

Hursomhelst så skickade jag iväg min älskling i en taxi för en timme sen ungefär,
eftersom han redan var sen till skolan så vägrade jag att han skulle bli ännu mer sen, så gav han lite pengar och skicka iväg han haha!
Jag själv är ledig, eller ledig och ledig.. jag har en hel del arbetetn som ska göras klart;
Engelska -uppsats om Radi City Music Hall, text + rita egna bilder & karikatyrer.
Matte - x-antal sidor i fördjupning.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh bäst jag sätter igång!



Även att du kittlar mig tills jag inte kan andas, häller en liter iskallt vatten över mig och hela sängen, skrattar åt mig när jag slår i saker och bara är allmänt efterbliven..så älskar jag dig mer än du anar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0