Hotad av Agnesious :(


Och eftersom jag vill fortsätta ha mina nätter med stumpan så uppdaterar jag ;)


Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva, humöret är väl inte direkt på topp just nu.
Ingen skola idag eftersom Lena ringde och sa att alla lektioner var inställda.
Harr tillbringat hela dagen med Caroline Felix Alexander, härligt.
Däremot lite.. sämre eller vad man ska säga, senare mot kvällen. Usch.

Just nu ligger världens finaste pojk brevid mig och snarkar som en kattunge, så obeskrivligt söt.
G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: -AGNES

Varför heter jag agnes hullt?:o på min msn heter ja |agnes|?? Men ja har gamla iofs.. damp på det!

Haha bra att du lyssnar på mig cheeyen! Puss älskar dig :D♥

2011-01-21 @ 00:10:56
URL: http://agnescesilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0