Gulliga läsare gillas

Anonym om outfit och facelook:
Tidigar år har ju du sagt att du är missnöjd med ditt utseende, det tycker du vell inte nu?
Isånna fall är du tramsig, för du är jätte sööt! <3


Svar; Såna här läsare gillar jag, inte för att ni säger att jag är söt osv utan för att ni är så jäkla gulliga och får mitt humör från botten till toppen!
Men tyvärr så är mitt självförtroende kvar där det alltid varit, jag kan säga minst en sak om varje liten del på min kropp/utseende som jag inte tycker om. Det är något som sitter i huvudet helt enkelt, men jag försöker så gott jag kan att jobba på mitt självförtroende -inte så att jag vill tycka att jag är snyggast i världen, men så jag ska kunna kolla mig i spegeln och faktiskt tänka "va fin jag är idag".

Gamla och nya bilder


Har världens huvudvärk sen flera timmar tillbaka, så ska ringa min bäbis en snabbis & sedan sova.
Träning imorn klockan 10, lär ju vara lite smått död


Kommentarer
Postat av: emmawaernholm ©

älskling, du har varit fin redan första gången jag såg dig

2011-01-17 @ 08:05:24
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy vad söt du blir på bild!



jätte fin! :)

2011-01-17 @ 08:11:19
Postat av: Anonym

Alla har problem med självförtroendet ibland och det händer ofta för en del och mindre för andra...

Men du borde inte "oroa" dig, du är jättesöt och det är vi många som tycker,så va stolt över dig och våga va ärlig mot dig själv. Tycker du att ser fin ut när du ser dig själv i spegeln, våga säga det, självförtroendet kommer att bli bättre :)

2011-01-17 @ 19:44:35
Postat av: Una

alltid lika fin(:

2011-01-23 @ 14:43:50
URL: http://noobjaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0