frågor; rökningen & lockar

elin om så vare ju det här med att sova ja..:
hur går det med rökandet som du skulle sluta med? :)
Hoppas det går bra.


svar; bra och bra, det beror på hur man ser det. röksuget sitter i och gör mig galen, fråga stackars felix som får stå ut med mina utbrott. dessutom drar ju gärna ångesten igång när abstinensen börjar. men jag försöker så gott jag kan, vill inte röka mer. vill se stoltheten i min spegelbild när skiten är över :)





Anonym
om izabelle thörner [jag] 5januari:
hur fixar du så fina lockar? :)


svar; först och främst: tack så mycket!:)
att fixa såna lockar är inte svårt alls, dom gör jag enkelt med en platt-tång
.
lättast är att sätta upp det översta håret med en klämma och börja med underhåret,
så tar du bara tunt med hår och sätter platt-tången intill fästet, sedan drar du sakta utåt samtidigt som du snurrar platt-tången så håret lockas. fortsätt så med ett par lockar i underhåret och ett par i överhåret, vrid gärna så att lockarna blir åt olika håll och lite ostyriga. fixera ev. med spray för att det ska hålla längre.
om du inte förstod min dåliga förklaring så hör av dig igen så får jag väl göra en video eller något haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0