dom åtta största lögnerna jag drar minst en gång i veckan

Nummer ett;
Min kära moder stormar mitt rum varje morgon någonstans mellan klockan 6-8..
Mamma: har du inte sovit något inatt?
izabelle: jooo!<-lögn
Mamma: är det säkert?
izabelle: ja alltså, jag vaknade helt naturligt klockan sex på morgonen..!! <-lögn

Nummer två;
Efter att jag suttit tyst med samma miin som 5åringar använder när dom är riktigt arga eftersom dom inte fick en glass innan maten..
Någon: vad är du sur om?
izabelle: jag är förhelvete inte sur<-lögn
Någon: fast det märks ju att du är det
izabelle: jag..är..inte..sur *andas som en upphetsad oxfilé*<-lögn
Någon: oke..
izabelle(avbryter): MEN JAG ÄR INTE SUR FATTAR DU TRÖGT JÄVLA IDIOT?!<-uppenbart

Nummer tre;
Någon sitter och berättar något "superintressant" medan jag sitter som ett kioskmongo, nickar och tänker på roliga saker istället..
Någon: men hallå du lyssnar ju inte?
izabelle: ................
Någon: BELLA?!
izabelle: va?! jo jag lyssnar visst<-lögn
Någon: vad sa jag då?
izabelle: du berättade om dedär vi snackade om, fortsätt nu

Nummer fyra;

Snorungen och jag jävlas med varandra, fast inte jävlas elakt..eller det beror på tillfälle. men iallafall..
Felix: är du kåt?
izabelle: va? näe<-lögn
Felix: du verkar lite kåt älskling
izabelle: okej pyttepyttelite då.<-mission impossible

Nummer fem;
Jag råkar ääälska massage..
izabelle: faaaa-an va ont jag har!<-lögn
oftast Felix/Mamma/Jennie: vart?
izabelle: i ryggen och axlarna.. kan du massera?
oftast F/M/J: har du så ont verkligen?
izabelle: jaaaaa kan knappt röra mig vafan, snällasnälla *blicken*<-lögn
oftast F/M/J: okej då

Nummer sex;

När någon råkar smälla till mig, stänga en dörr på mig osvosv..
izabelle: AAAAJ

Någon: oj förlåt!
izabelle: det är..lugnt.. <-lögn
2min senare
Någon: AAJ!
izabelle: oj..förlåt

Nummer sju;

Sover över med någon, så vaknar man före på morgonen. Efter en timmes väntan sätter man på ljudet på den andras mobil och ringer anonymt från sin egen tills Thörnrosa vaknar. Då lägger man på, gömmer mobilen och låtsas att man också blivit väckt av signalen.
Den andra: erkänn att det var du som ringde?
izabelle: *fakegäspar* vaaaa nej? jag vakna fan oxå av det.. vad är klockan?<-lögn

Nummer åtta;
Många: varför sover du nästan aldrig?
izabelle: inte trött.<-lögn
Många: du är typ aldrig trött?!
Sanningen är att jag kan inte somna när jag ligger ensam, är livrädd för ensamhet så sitter uppe hela nätterna om inte Felix, Jennie eller Caroline sover här.


Kommentarer
Postat av: ELLINORLJUNG.WEBBLOGG.SE ♥

Haha nr 5 & 7 var bäst, borde pröva dom!

2011-01-08 @ 16:49:58
URL: http://ellinorljung.webblogg.se/
Postat av: PAULINA

hahahaha du är ju klockren :D

2011-01-08 @ 17:53:08
URL: http://paulinafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0