Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Det finns mycket som får mig att må bättre, beroende på vad det är som får mig på dåligt humör.
Är jag småsur så hjälper en cigg(ja det gick åt helvete att sluta, men ska fortsätta försöka) eller som för väldigt många andra tjejer hjälper ibland lite choklad.
Känner jag att mitt ledsna eller irriterade humör är påväg så behöver jag bara dra igång en skön låt och dansa, för dansa får mig att galet glad. När det inte är fullt av snö ute så brukar jag även springa för att rensa tankarna, så när man är tillbaka från springturen så kan man tänka klart och är gladare.
Om jag är på dåligt humör och mamma föreslår att vi ska kolla skor så går humöret definitivt till toppen, jag är nämnligen skoberoende haha!
Alltså det finns mängder av saker som får mig att må bra, men kan inte räkna upp alla. Men en bild säger mer än tusen ord eller hur? Så det som får mig att må som allra bäst oavsett vad som händer är;

Inga ord kan beskriva hur värdefulla ni är, hur fina ni allihop är i mina ögon.
När allt känns tungt och jag inte vill någonting längre, så får ni mig på bra humör bara genom att finnas till.
Alla säger att just deras vänner/syskon/mamma/pojkvän är bäst, men dom har fel för bättre än er finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0