Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig

Den här månaden
Allt har uppgångar och nedgångar, det kan aldrig vara helt exakt perfekt. Men man kan alltid göra det bästa av situationen och tack vare dom underbara människor jag har i mitt liv så har jag fått allt jag önskar. Så den här månaden har jag faktiskt lärt mig att uppskatta allt bra ännu mer. Oavsett hur mycket skit jag stöter på så är mitt liv helt galet underbart, och det har jag mina vänner, famlij & pojkvän att tacka för.

Ett annat ögonblick

God damn vad jag saknar dig soulmate

Det här upprör mig
Ojoj denna listan skulle kunna bli väldigt lång, men ska ta några saker;
» Falska vänner. Eller kan man ens kalla dom för vänner? Vänskap är det viktigaste & starkaste som existerar, "vänner" som går bakom ryggen på de människor som bryr sig om en..finns inte ord för hur äcklande det är.
» Slagsmål. Patetiskt, idiotiskt, fjolligt och ett stort bevis på att ordförrådet är så pass litet att man måste ta till våld. Med andra ord; de människor som använder våld är inte kapabla till att använda hjärnan.
» Otrohet. Borde egentligen inte behöva skriva mer än så, det är vidrigt.
» "Tredje världen". Som ni vet är jag så grymt känslig för dom som har det betydligt sämre ställt än jag själv, och det är något som aldrig lämnar mina tankar. Jag kan knappt förstå att jag själv har det så otroligt bra medan andra människor varje dag kämpar för att överleva, det är så orättvist.
» Lögner. Finns inget värre, små som stora lögner -allt är lögner. Många tycker att jag är töntig och överreagerar på många "smålögner", men tyck gärna det. Jag har växt upp med lögner&svek och ger därför alla en andra chans, inte mer.

Kommentarer
Postat av: AGNES

sv; Jag älskar dig också, bvän,syster,allt vare väl vi sa? Tror inte det finns några av mina favorit minnen som du inte är med i, Damn girl your good♥ loveyou!

2011-01-16 @ 23:26:16
URL: http://agnescesilia.blogg.se/
Postat av: olliz

åh fyfan jag börjar nästan gråta..

jag saknar dig så det svider.

2011-01-17 @ 16:01:23
URL: http://liviias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0