Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon

Min tro
jag tror inte på gud eller något sånt. visst jag tror på andar och liv efter döden, men ska jag säga något jag definitivt tror på så är det två saker; vänskap & mig själv.
låter galet och hej-jag-tror-jag-är-sveriges-rätta-konung, ungefär. men så är det.
jag tror att vänskap är det starkaste och finaste som någonsin funnits och någonsin kommer att finnas, att vänskap övervinner precis allting och det är det enda som håller förevigt.
att jag tror på mig själv menas att jag är säker i den jag är, visst jag är lat och nej jag lyckas inte alltid med allting, men jag tror att jag är både tillräckligt smart & stark för att klara precis allting jag egentligen helst vill.
så ja haha, that's it.

Det här hade jag på mig ida
g
det visade jag ju egentligen i ett tidigare inlägg, men okej här äre;

mössa från cubus, världes fulaste byxor från h&m, linne från kandee, tröja från bikbok och sen massa smycken. intressaant bernard.

Mina syskon
jag har 6syskon, tre systrar och tre bröder.
Till att börja med har jag min storasyster Nathalie som snart fyller 19, sen har jag två småsystrar; Sabina & Jennie som är snart 11 & 16. Mina bröder heter Hannes Adam & André och fyller i år 16, 17 & 18 år.
Hur ofta eller sällan jag än träffar mina syskon så är dom allihop det viktigaste i mitt liv, det kommer dom alltid att vara.


jag &2 av systrarna - nathalie & jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0