Åhåhåhåhhhh HEJ

Jag kom upp innan sju, men det gjorde ju däremot inte Felix, helt omöjligt att väcka pojken haha.
Han åkte för en halvtimme sen, jag gick och la mig en stund och vaknade nu så är en aning stressad eftersom pappa hämtar mig 9.30 men ska ha hunnit duschat och fixat mig, gggörörögögögögögg.

Är fortfarande sjuk, fast ingen feber. Men inflammationer lite här och var, jätteskönt..typ.
Nemen nu är båda halsmandlarna supersvullna och krampar, min fläskläpp har blivit början på en härlig inflammation i läppen(ser ut som jag dragit i silikon i halva underläppen..sexy-.-), får random näsblod och hela kroppen är allmänt ajaj-ig och trött. suuuck


Bild från igår :)
Skoja rätt gammal men så pluttig! Han kommer döda mig nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0